№ з/п | 2015 - 2016 | Наумова М.Й. | Калашнік С.П. | Перепчик Н.А. | Непота О.Д. | Кобута О.О. | Лопушняк Н.О. | Моклюк Т.М. | Періжок Т.В. | Калашнік В.О. | Арабова Л.В. | МосійчукН.М. | Сєлін А.П. | Лозовенко О.Г. | Наумов О.М. | Жанталай В.П. | Граненко С.А. | Сис М.В. |
1 | Кваліфікаційна категорія: | |||||||||||||||||
доручення | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* спеціаліст | 1 | |||||||||||||||||
* ІІ категорія | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
* І категорія | 3 | |||||||||||||||||
* вища категорія | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||
* старший вчитель | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||
* учитель-методист | 6 | |||||||||||||||||
2 | Організація та участь у методичній роботі: | |||||||||||||||||
Відкриті уроки | ||||||||||||||||||
* по школі | 3 | 1 | 1 | 6 | 1 | 4 | 1 | 1 | 4 | 2 | 6 | 1 | 1 | 1 | ||||
3 | Участь у нарадах, педрадах: | |||||||||||||||||
* доповіді | 4 | 4 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | |||||||
4 | Методична робота: | |||||||||||||||||
* участь у методичних семінарах: | ||||||||||||||||||
- школи | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
- району | 4 | 7 | 1 | 2 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 6 | 2 | 1 | 3 | 1 | |
- області | ||||||||||||||||||
* конференції на рівні: | ||||||||||||||||||
- школи | ||||||||||||||||||
- району | 2 | |||||||||||||||||
- області | 3 | 3 | ||||||||||||||||
* робота в творчих групах на рівні: | ||||||||||||||||||
- школи | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
- району | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||
- області | 3 | 3 | ||||||||||||||||
* інші види педагогічної роботи: | ||||||||||||||||||
- школи | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
- району | 3 | |||||||||||||||||
- області | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||
5 | Семінари на базі школи | 6 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||
6 | Проведення предметних тижнів | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
7 | Участь у конкурсах «Учитель року»: | |||||||||||||||||
- школи | 1 | 1 | ||||||||||||||||
- району | 2 | |||||||||||||||||
- області | ||||||||||||||||||
8 | Організація та здійснення дослідної роботи Розробка: | |||||||||||||||||
-методичних рекомендацій (уроки, позакласні заходи, створення підручників ) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* написання статей і їх різновидів: | ||||||||||||||||||
- шкільна преса | ||||||||||||||||||
- районна преса | 2 | 10 | 2 | |||||||||||||||
- всеукраїнські фахові видання | 5 | |||||||||||||||||
* створення презентацій | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
9 | Призери олімпіад: | |||||||||||||||||
* шкільних | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||
* районних | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | |||||||
* обласних | ||||||||||||||||||
* всеукраїнських | ||||||||||||||||||
10 | Інноваційно-освітня діяльність учителя: | |||||||||||||||||
* використання елементів новітніх педагогічних технологій | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* використання інноваційних технологій | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
11 | Організація виховної роботи: | |||||||||||||||||
* проведення конкурсів | 6 | 7 | 11 | 5 | 6 | 3 | 7 | 8 | 2 | 6 | 9 | 2 | 9 | 8 | 1 | 5 | ||
проведення змагань | 1 | 1 | 2 | 1 | 4 | 1 | 1 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | ||
* проведення вечорів | 2 | 4 | 3 | 2 | 6 | 3 | 3 | 2 | 3 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 2 | 2 | ||
* проведення екскурсій | 2 | 2 | 1 | 5 | 1 | 3 | 5 | 2 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 2 | ||||
12 | Всеукраїнські інтерактивні конкурси | 6 | 4 | 4 | 2 | 2 | 6 | 6 | 4 | 2 | 2 | |||||||
13 | Навчально-методичне забезпечення кабінету: | |||||||||||||||||
* методичні розробки | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* бібліотека | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* матеріали для позакласної роботи | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* естетичне оформлення кабінету | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||
14 | Рівень трудової дисципліни: | |||||||||||||||||
* вчасний прихід на роботу | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* вчасний прихід чергового вчителя | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
* початок уроку | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
15 | Курси підвищення кваліфікації | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
Всього балів | 60 | 75 | 46 | 52 | 49 | 49 | 46 | 48 | 50 | 42 | 47 | 42 | 44 | 48 | 47 | 28 | 29 |
Цільовий проект «Рейтингова система ефективності методичної діяльності учителя» містить цілі, зміст, основні напрями його реалізації в системі діяльності школи.
Матеріали Державної програми «Освіта» (Україна ХХІ століття), Закону України «Про осіту», Національної доктрини розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті, Державної програми «Вчитель», наукові праці, праці в яких розкривається методичний зміст професійного зростання вчителя, наукові розробки Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.