• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація для батьків

Шановні батьки, нагадуємо Вам, що вже розпочалась реєстрація осіб для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні, яка триватиме до 20 лютого.

Не відкладайте реєстрацію на останні дні!


Шановні батьки!

Пропонуємо Вам відповісти на запитання анкет. Можливо, Ви захочете поспілкуватися за результатами цих анкет на класних батьківських зборах

Бажаємо успіху і дякуємо за співпрацю.

З повагою класні керівники 1-11 класів

  1. "Зміст і методика виховання школярів у сім'ї"
  2. "Батьки, як вихователі"
  3. "Чи знаєте ви своїх дітей?"
  4. "Як ви забезпечуєте умови для навчання дітей удома?"
  5. "Чи достатньо ви цікавитеся своїми дітьми?"
  6. Тест «Які ви батьки?»

Анкета № 1
"Зміст і методика виховання школярів у сім'ї"

  1. Яким чином ви виховуєте у дітей повагу до старших?
  2. Як організовуєте статеве виховання дітей в сім'ї?
  3. Чи розповідаєте ви своїм дітям про охорону природи?
  4. Чи виховуєте ви у своїх дітей культуру мови і мовлення?
  5. Як ви виховуєте у дітей самокритичне і вимогливе ставлення до себе?
  6. Яким чином формуєте у дітей єдність переконань і поведінки?
  7. Чим ви керуєтесь у вихованні дітей: емоціями чи розумом?

Анкета № 2
"Батьки як вихователі"

  1. Як ви розумієте вислів "батьківський обов'язок"?
  2. Чи можна вважати благополучною сім'ю, в якій вихованням дітей займається лише хтось один із батьків?
  3. Скільки часу протягом тижня ви проводите разом з дитиною?
  4. Які традиції вашої сім'ї?
  5. Оцініть традиційні взаємини у вашій сім'ї, стосунки між дорослими і дітьми?
  6. Як позначається на дітях дефіцит батьківської любові?
  7. Чи часто ви спілкуєтеся зі своїми дітьми?
  8. Чи зважаєте ви на смаки та уподобання своїх дітей?
  9. Як змінюєте ви стиль стосунків із дітьми в міру їх підростання?
  10. Чи користуєтесь ви у дітей авторитетом? Як ви утверджуєте свій авторитет?

Анкета №3
"Чи знаєте ви своїх дітей?"

  1. Чим особливо цікавиться ваша дитина?
  2. Який улюблений предмет вашої дитини?
  3. Хто є улюбленим вчителем вашої дитини?
  4. Яку останню книгу прочитала ваша дитина?
  5. В які ігри любить грати ваша дитина?
  6. Де виконує домашні завдання ваша дитина?
  7. З ким із учнів з класу дружить ваша дитина?
  8. Що знаєте ви про сім'ю її друзів?
  9. Де, коли і як проводить свій час разом із друзями ваша дитина після занять у школі?
  10. Які клуби, гуртки, секції відвідує ваша дитина?
  11. Які телепередачі любить ваша дитина?
  12. Як ви можете допомогти своїй дитині у навчанні?

Анкета №4
"Як ви забезпечуєте умови для навчання дітей удома?"

  1. Як ви організовуєте процес виконання домашнього завдання своїми дітьми?
  2. Чи є у вас у квартирі куток для учня?
  3. Як ви контролюєте виконання домашнього завдання своїми дітьми?
  4. Чи звертаються до вас діти за допомогою при виконанні домашніх завдань? У чому виявляється ця допомога?
  5. Чи є у вашій домашній бібліотеці улюблені книжки ваших дітей?
  6. Які журнали, газети ви виписуєте чи купуєте для своєї дитини?
  7. З якими труднощами в організації праці учнів ви зустрічаєтесь? Як їх долаєте?
  8. Чи аналізуєте ви разом із дитиною причини виникнення у неї труднощів у ЇЇ навчанні? Чи допомагаєте їх долати?
  9. Як використовуєте методи заохочення і покарання для стимулювання навчання дітей?

Анкета №5
"Чи достатньо ви цікавитеся своїми дітьми?"

  1. Чим цікавиться ваша дитина?
  2. В якому віці вона навчилась читати і писати?
  3. Якому заняттю надає перевагу?
  4. Як часто дитина ставить вам запитання?
  5. На які теми любить фантазувати ваша дитина?
  6. Чи можете ви навести приклад вирішення вашою дитиною якихось проблем?
  7. Чи звертається до вас ваша дитина за допомогою при виконанні за¬вдань та вирішенні проблем?
  8. Чи вважаєте Ви, що у вашої дитини є особливі здібності до певного виду діяльності? У чому вони проявляються?
  9. Коли саме було виявлено ці здібності?

Тест
«Які ви батьки?»

  1. Визначте ті фрази, які ви часто використовуєте в спілкуванні з дітьми.
  2. Скільки разів тобі повторювати?
  3. Порадь, будь-ласка, як мені вчинити в даній ситуації?
  4. Не знаю, що я без тебе робила?
  5. І в кого ти такий (а) удався (лась)?
  6. Які в тебе чудові друзі!
  7. Ну на кого ти схожий (а)?
  8. Ти моя опора і помічник (ця).
  9. Ну що в тебе за друзі?
  10. Про що ти тільки думаєш?
  11. Який (а) ти в мене розумний (а)?
  12. А як ти вважаєш сину (донько)?
  13. У всіх діти як діти, а ти!
  14. Який (а) ти в мене кмітливий (а).

Пам’ятка для батьків

1. Виховувати звичку виконувати домашнi завдання систематично.

2. Починати виконувати завдання можна вже через 1,5 - 2 години пiсля шкiльних занять. Оптимальний час — з 15.00 до 17.00.

3. Привчати дитину сiдати до роботи без нагадувань.

4. Навчити дитину користуватися годинником. Показати, як за годинником робити перерви (10 - 15 хв) для активного вiдпочинку i знову сiдати до роботи. Усе це дитина має виконувати незалежно вiд того, можете ви їй придiлити увагу чи нi.

5. Навчити дитину спочатку складати орiєнтовний план майбутнiх дiй, радитися з вами та обговорювати, як виконати завдання, а потiм самостiйно братися до роботи.

6. Навчити видiляти головне й другорядне, умiти зосередитись на головному.

7. Не забувати нагадувати учневi повторити правила, якi вивчали на уроках.

8. Виховувати у дитини самоконтроль, самоаналiз та самооцiнювання. Найпростiший спосiб — порiвняння сьогоднiшнього рiвня виконання з учорашнiм. Акцентувати увагу навiть на незначних перемогах, щоб дитина помiчала їх і намагалася досягати бiльших результатiв.

9. Не порiвнювати результати навчання своєї дитини з результатами iнших дiтей, а тiльки з її власними!

10. Не забувати вiдзначити стараннiсть дитини. Не створювати "хронiчний дефiцит похвал” через те, що дитина одержує нижчий бал замiсть очiкуваного високого.

11. На початку навчального року корисно контролювати, як дитина виконує домашнi завдання. Перевіряти, чи правильно вона зрозумiла пройдений матерiал. У І семестрi краще це робити щовечора, а у ІІ — контроль можна зменшити до 2 - 3 разiв на тиждень.

12. Перевiряти — не значить "робити замiсть”: нiколи не пiдказуйте дитинi готових рiшень.

Примiтка. Пам’ятайте, що телевiзор — ворог № 1 успiшного навчання. Не потрiбно вмикати його ранiше, нiж будугь виконанi усi завдання. Якщо дитина дивиться телевiзор пiд час денного вiдпочинку, то їй буде важко зосередитися. Бажано дозволяти дивитися тiльки дитячi передачi.

Кiлькiсть переглядiв: 847

Коментарi