№ з/п 2015 - 2016 Наумова М.Й. Калашнік С.П. Перепчик Н.А. Непота О.Д. Кобута О.О. Лопушняк Н.О. Моклюк Т.М. Періжок Т.В. Калашнік В.О. Арабова Л.В. МосійчукН.М. Сєлін А.П. Лозовенко О.Г. Наумов О.М. Жанталай В.П. Граненко С.А. Сис М.В.
1 Кваліфікаційна категорія:
доручення 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* спеціаліст 1
* ІІ категорія 2 2 2 2 2 2
* І категорія 3
* вища категорія 4 4 4 4 4
* старший вчитель 5 5 5
* учитель-методист 6
2 Організація та участь у методичній роботі:
Відкриті уроки
* по школі 3 1 1 6 1 4 1 1 4 2 6 1 1 1
3 Участь у нарадах, педрадах:
* доповіді 4 4 2 1 1 2 1 2 1 1 2
4 Методична робота:
* участь у методичних семінарах:
- школи 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
- району 4 7 1 2 1 1 4 1 1 1 1 5 6 2 1 3 1
- області
* конференції на рівні:
- школи
- району 2
- області 3 3
* робота в творчих групах на рівні:
- школи 1 1 1
- району 2 2 2
- області 3 3
* інші види педагогічної роботи:
- школи 2 1 1 1 1 5 3 3 1 1 1 1 1 1 1 1 1
- району 3
- області 4 4 4
5 Семінари на базі школи 6 3 3 3 3 3 3
6 Проведення предметних тижнів 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
7 Участь у конкурсах «Учитель року»:
- школи 1 1
- району 2
- області
8 Організація та здійснення дослідної роботи Розробка:
-методичних рекомендацій (уроки, позакласні заходи, створення підручників ) 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* написання статей і їх різновидів:
- шкільна преса
- районна преса 2 10 2
- всеукраїнські фахові видання 5
* створення презентацій 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
9 Призери олімпіад:
* шкільних 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* районних 1 1 1 2 2 1 1 4 1 1 1
* обласних
* всеукраїнських
10 Інноваційно-освітня діяльність учителя:
* використання елементів новітніх педагогічних технологій 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* використання інноваційних технологій 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
11 Організація виховної роботи:
* проведення конкурсів 6 7 11 5 6 3 7 8 2 6 9 2 9 8 1 5
проведення змагань 1 1 2 1 4 1 1 4 1 2 2 1 2 2 1 2
* проведення вечорів 2 4 3 2 6 3 3 2 3 5 5 5 2 5 2 2
* проведення екскурсій 2 2 1 5 1 3 5 2 5 3 2 5 1 2
12 Всеукраїнські інтерактивні конкурси 6 4 4 2 2 6 6 4 2 2
13 Навчально-методичне забезпечення кабінету:
* методичні розробки 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* бібліотека 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* матеріали для позакласної роботи 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* естетичне оформлення кабінету 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
14 Рівень трудової дисципліни:
* вчасний прихід на роботу 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* вчасний прихід чергового вчителя 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
* початок уроку 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
15 Курси підвищення кваліфікації 1 1 1 1
Всього балів 60 75 46 52 49 49 46 48 50 42 47 42 44 48 47 28 29
Загальні положення

Цільовий проект «Рейтингова система ефективності методичної діяльності учителя» містить цілі, зміст, основні напрями його реалізації в системі діяльності школи.

Проектом передбачено:
  • Визначення мети і суб’єктів діяльності;
  • Пошук ефективних механізмів управління школою;
  • Удосконалення професійної компетентності педагогічних кадрів та підвищення їх наукового та загальнокультурного рівня;
  • Проведення діагностики освітнього середовища;
  • Впровадження моніторингу професійної компетентності учителя як умови реалізації компетентнісно-орієнтованог підходу.
Мета проекту:
  • Забезпечення необхідних умов для досягнення заданих цілей, використовуючи моніторинг як механізм регулятивної оцінки відповідності якості освіти критеріям соціальних норм;
  • Використання даних рейтингової оцінки ефективності методичної діяльності вчителя для зростання професіоналізму.
Завдання проекту:
  • Покращити інтелектуально-духовний потенціал на основі впровадження рейтингу діяльності вчителя;
  • Реалізувати сучасні стратегії управління навчальним закладом;
  • Проводити відповідно моніторингу кадрове забезпечення;
  • Удосконалити організацію та управління самоосвітньою діяльністю педагогів;
  • Рейтингове оцінювання методичної діяльності вчителя на підставі педагогічного моніторингу.
Методологічною основою проекту є:
  • Основні ідеї гуманістичної парадигми освіти;
  • Ідея про створення продукту нового типу;
  • Відмова від стереотипності;
Теоретичною основою проекту стали:

Матеріали Державної програми «Освіта» (Україна ХХІ століття), Закону України «Про осіту», Національної доктрини розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті, Державної програми «Вчитель», наукові праці, праці в яких розкривається методичний зміст професійного зростання вчителя, наукові розробки Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Кiлькiсть переглядiв: 391

Коментарi