СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ПЕРЧУНІВСЬКОЇ ЗШ І-ІІІ СТ. НА 2017/2018 Н.Р.

Методична рада

І. Робота над методичною проблемою "Оволодіння ефективними педагогічними технологіями, впровадження інноваційних методів навчання і виховання як шлях підвищення навчальної діяльності"

ІІ. Групові форми роботи

ШМО:

- природничо-математичного циклу (Зростання рівня педмайстерності вчителів шляхом впровадження інноваційних технологій)

- гуманітарного циклу (Удосконалення уроку завдяки впровадженню інноваційних технологій навчання і виховання)

- початкових класів (Застосування інноваційних технологій в практиці роботи початкової школи)

- класних керівників (Диференціація і індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчості особистості)

Творчі групи:

- філологи (Розвиток пізнавальної активності учнів через ігрові форми діяльності)

- вч.початкових класів (Критичне мислення як засіб підвищення ефективності навчання)

- для малодосвідчених вчителів (Вимоги до сучасного уроку)

ІІІ. Колективні форми роботи

- Педради, оперативні наради, предметні тижні, теоретичний семінар, психолого-педагогічний семінар

IV. Індивідуальні форми роботи

- Відвідування уроків, виховних заході, творчі звіти, методичні консультації

V. Самоосвітня робота

Психологія, педагогіка, навчальні предмети, нормативні документи

Створення умов для розвитку особистості вчителя, досягнення вершини зрілості
Кiлькiсть переглядiв: 461

Коментарi