Методична рада
І. Робота над методичною проблемою "Оволодіння ефективними педагогічними технологіями, впровадження інноваційних методів навчання і виховання як шлях підвищення навчальної діяльності"
ІІ. Групові форми роботи
ШМО:
- природничо-математичного циклу (Зростання рівня педмайстерності вчителів шляхом впровадження інноваційних технологій)
- гуманітарного циклу (Удосконалення уроку завдяки впровадженню інноваційних технологій навчання і виховання)
- початкових класів (Застосування інноваційних технологій в практиці роботи початкової школи)
- класних керівників (Диференціація і індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчості особистості)
Творчі групи:
- філологи (Розвиток пізнавальної активності учнів через ігрові форми діяльності)
- вч.початкових класів (Критичне мислення як засіб підвищення ефективності навчання)
- для малодосвідчених вчителів (Вимоги до сучасного уроку)
ІІІ. Колективні форми роботи
- Педради, оперативні наради, предметні тижні, теоретичний семінар, психолого-педагогічний семінар
IV. Індивідуальні форми роботи
- Відвідування уроків, виховних заході, творчі звіти, методичні консультації
V. Самоосвітня робота
Психологія, педагогіка, навчальні предмети, нормативні документи