Учасники проекту:
адміністрація школи,
педагогічний
та учнівський колективи
Затверджено:
педрада 29 серпня 2014 року
директор школи ______Наумова М.Й.
I етап – 2014н.р. – підготовча робота;
II етап –2015-2016н.р. – початок практичного впровадження;
III етап – 2016-2017н.р. – компетентнісно орієнтована діяльність;
IV етап – 2017-2018н.р. – підсумкова аналітична діяльність;
V етап – 2019н.р. – продуктивна діяльність.
Обгрунтування
Освіта – основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави, запорука майбутнього України.
Сучасна сільська школа, як соціально-педагогічно система, покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, які б відповідали цілям розвитку особистості й сучасним вимогам суспільства. Щоб гідно жити, особистість повинна бути компетентною в різних сферах діяльності. Сьогодні роль школи, а саме в сільській місцевості в розвитку особистості, підготовці до життя надзвичайно велика.
Вплив школи допомагає дитині осмислити життєві завдання, побачити нові задачі та проблеми і навчитися їх вирішувати, орієнтуватись на перспективу та успіх.
Мета проекту: Пошук раціональних шляхів формування успішної особистості школяра шляхом упровадження системи особистісно орієнтованого навчання учнів з використанням нових інформаційних технологій. Через формування успішної особистості вчителя створити умови для розвитку і творчої самореалізації кожної особистості, для забезпечення розвитку життєво-компетентної, національно-свідомої, цілеспрямованої особистості.
Головними результатами діяльності школи мають стати: